Tydzień pierwszy
Temat tygodnia: Czego dzieci potrzebują do szczęścia?
W tym tygodniu dzieci:
−będą brać udział w zabawie rozwijającej logiczne myślenie
−wysłuchają wiersza Barbary Szelągowskiej „Świat dziecka”
−dowiedzą się, co lubią koleżanki i koledzy
−wysłuchają i nauczą się piosenki „Dzień dziecka”
−wezmą udział w zabawach integracyjnych
−będą rozwijać orientację przestrzenną
−będą doskonalić umiejętność przeliczania
−nauczą się tolerancji
−będą oglądać zdjęcia dzieci z różnych stron świata
−dowiedzą się, że wszystkie dzieci na świecie lubią to samo
Tydzień drugi
Temat tygodnia: Lato, lato, lato czeka
W tym tygodniu dzieci:
−wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej „Lato na wsi” i opowiadania Wiktorii Kowalskiej i Macieja Ciechomskiego „Leśne lotnisko”
−dokończą zdania wypowiedziane przez N.
− zaprojektują suknie dla Pani Lato
−powiedzą, co można przygotować z owoców leśnych
−wysłuchają i nauczą się piosenki”Wstało ciepłe słońce”
−będą rozwijać umiejętność dodawania i odejmowania
−będą doskonalić umiejętność segregowania
−będą porównywać liczebność zbiorów
−podadzą przeciwieństwa do podanych przez N. wyrazów
−wykonają prace plastyczną „Czas na lemoniadę”
−poszerzą wiedzę na temat współczucia i sposobów okazywania komuś wsparcia
−dowiedzą się, jak należy chronić się przed słońcem
Tydzień trzeci
Temat tygodnia: Wkrótce wakacje
W tym tygodniu dzieci:
−wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej „Przygotowania do podróży”
−wysłuchają i nauczą się piosenki „Już wkrótce wakacje”
−określą, dokąd można pojechać na wakacje
−dowiedzą się, jakimi środkami transportu można udać się na wakacje
−będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
−określą, jakie czynności można wykonywać nad morzem
−powiedzą, co przyda im się na wakacjach w górach, nad morzem, nad jeziorem i w lesie
−wyodrębnią pierwsze głoski w słowach
−dowiedzą się, jakich zasad należy przestrzegać podczas wakacyjnego odpoczynku
Tydzień czwarty
Temat tygodnia: Zwiedzamy świat
W tym tygodniu dzieci:
−wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej „Czas na wakacje”
−wysłuchają i nauczą się piosenki „Wymarzona podróż”
−określą, dokąd można pojechać na wakacje
−dowiedzą się, jakimi środkami transportu można udać się na wakacje
−będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
−wykonają pojazd z figur geometrycznych
−poznają ciekawe miejsca w Europie i na świecie
−poznają nazwy państw sąsiadujących z Polską
− rozwiążą zagadki obrazkowe
−będą uczestniczyć w eksperymentach
− złożą w całość obrazki pocięte na części
−wykonają na balonach balonowe miny
−poznają, czym jest biuro podróży.