Listopad, tydzień pierwszy
Temat tygodnia: Co powinienem wiedzieć o Polsce
W tym tygodniu dzieci:
−określą swój nastrój
−wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej „O dzielnym krawczyku i okrutnym Bazyliszku” −wysłuchają i nauczą się piosenki „Jestem Polakiem”
−będą rozwijać umiejętność przeliczania
−nauczą się cwałować z krokiem krzesanym
− zapoznają się z wyglądem wybranych strojów regionalnych
− zapoznają się z wyglądem flagi Polski
−wysłuchają Mazurka Dąbrowskiego
−dowiedzą się, co to jest niepodległość
−wykonają pracę plastyczną Narodowe Święto Niepodległości
Listopad, tydzień drugi
Temat tygodnia: Zdrowie naszym skarbem
W tym tygodniu dzieci:
−wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej „Na zdrowie!”
−określą swój nastrój −wysłuchają i nauczą się piosenki „Dbam o zdrowie”
−wykonają pracę plastyczną Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka
−utrwalą wiedzę na temat roli ruchu w życiu człowieka
−będą klasyfikować produkty ze względu na kryterium: zdrowe – niezdrowe −utrwalą określenia: krótki, długi, najdłuższy
−utrwalą wiedzę na temat piramidy zdrowia
−poznają zalety zdrowego odżywiania
−utrwalą informację na temat tego, co znajduje się w przychodni
Listopad, tydzień trzeci
Temat tygodnia: Listopadowa pogoda
W tym tygodniu dzieci:
−wysłuchają wiersza Ireny Suchorzewskiej „Słota”
−określą swój nastrój −wysłuchają i nauczą się piosenki „Jesienny deszczyk”
−wykonają pracę plastyczną „Kolorowy parasol”
−dowiedzą się skąd się bierze deszcz
−będą rozwijać małą motorykę poprzez rysowanie po śladzie, wycinanie
−określą, ile to jest: o jeden więcej
– będą przeliczać krople w dostępnym dla siebie zakresie
– poznają znaczenie słowa listopad
Listopad, tydzień czwarty
Temat tygodnia: Co ułatwia prace w domu?
W tym tygodniu dzieci:
−wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej „Elektryczni pomocnicy”
−określą swój nastrój
−wykonają pracę plastyczną Urządzenia przyszłości
−dowiedzą się, jakie urządzenia elektryczne były dawniej, a jakie mamy współcześnie
− zapoznają się z urządzeniami nowoczesnymi
−będą segregowały urządzenia ze względu na kolor
−poznają domowe obowiązki
−będą uczestniczyły w zabawach konstrukcyjnych.